Ma, hó elejéhez híven, nagybevásárlásra mentünk az Auchan-ba. Rögtön, szokásomhoz híven a könyvespolc felé vettemn az irányt. Ott a szemem egy igazán kimért külsejű, elegáns borítójá Mary Jo Putney könyvre akadt. Levettem a polcról, láttam, ár: 500.- ft. Na, mondom ezt azonnal berakni a kosárba. Nem is haboztam. Ilyen olcsón, ilyen könyvet, ráadásul kötött keményfedeles kiadvány volt. Tehát meg is vásároltam. Nagyon örülök neki.

Asszem a tavaszi szünetben, ha lesz rá időm, (mert sokat kell készülnöm a matek órára) elkezdem olvasni. Bár igaz, még csak most kezdtem el venni az ilyen könyveket, de már így is van három kötetem. Ahoz képest, hogy egy hete se gyűjtöm a romantikus könyveket... Na, de térjünk vissza erre a könyvre, Levettem róla  amatricákat, láttam rá van címkézve egy másikra, ezért elősször lehúztam a felső cimkét. Láttam alatta, 2300.-ft volt ráírva. De azt elfelejtettem megírni, hogy a címlapon egy hatalmas AKCIÓ! felirat szerepelt. Lehúztam a 2300.-ft címkét is, és az alatt 1300.-ft volt. Na mondom... ezt jól megcsinálták... De a lényeg a lényeg, sikerült beszereznem egy nagyszerű történelmi romantikus könyvet, és mindössze 500.-forintért. Nagyon boldoggá tette ez az esemény a napot! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://romantik.blog.hu/api/trackback/id/tr541044522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása